Serwis maszyn ogrodniczych
Kontakt z serwisem poczta@fuxtec.pl
Firma zajmuje się sprzedażą maszyn FUXTEC i naprawą gwarancyjną oraz pogwarancyjną sprzętu ogrodowego tylko firmy FUXTEC / Kaan, Yagmur !
Posiadamy bogate doświadczenie w dziedzinie napraw maszyn i urządzeń. Świadczymy usługi na najwyższym poziomie. Dokładamy wszelkich starań by serwisowany przez nas sprzęt, służył Państwu oraz dawał satysfakcję przez długie lata. Zapraszamy serdecznie do skorzystania z naszych usług, gwarantujemy najwyższą jakość wykonywanych przez nas napraw, szybką i przyjemną obsługę.

FUXTEC – gwarantujemy profesjonalny serwis dla naszych urządzeń
W trakcie współpracy z firmą FUXTEC można być pewnym profesjonalnej obsługi posprzedażnej, która zagwarantuje Ci bezpieczną inwestycję w Twoje maszyny.
Prowadzimy serwis kosiarek i sprzętu ogrodniczego marki FUXTEC.
Sprzęt ciężko odpala, nierówno pracuje, pochodzi zgaśnie i nie daje się uruchomić, pracuje na tak wysokich obrotach aż ręce bolą od wibracji ?
Naprawiamy następujący sprzęt:
- kosiarki spalinowe i elektryczne ( serwis gwarancyjny i pogwarancyjny)
- traktorki do koszenia trawy
- piły spalinowe
- kosy spalinowe
- glebogryzarki
- aeratory
- wertykulatory
- ciągniki jednoosiowe
- agregaty prądotwórcze
- zagęszczarki, itp
- maszyny rolnicze typu: obracarki i zgrabiarki do siana i wiele innych
Oferujemy posezonowy przegląd kosiarki spalinowej.
Na przegląd składają się następujące czynności:
- oczyszczenie maszyny
- oczyszczenie lub wymiana filtra powietrza
- czyszczenie regulacja gaźnika [ przegląd zbiornika paliwa ]
- ustawienie odpowiednich obrotów silnika według norm i narzędzi certyfikowanych przez firmę Briggs & Stratton
- sprawdzenie świecy zapłonowej [ oczyszczenie ustawienie szczeliny ]
- wymiana oleju
- dolanie dodatku do paliwa [ dodatek ma za zadanie posmarować cylinder i przez okres zimowy utrzymać parametry paliwa ]
- oględziny wału
- ostrzenie i wyważenie noża tnącego
Cennik usług serwisowych
| Kosiarka | Kosa, Wykaszarka | Pilarka | Traktorek | Glebogryzarka | Wertykulator | Opryskiwacze | Odśnieżarka | Nożyce do żywopłotu | Agregat prądotwórczy | ||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Ekspertyza | 25 | 25 | 25 | 35 | 25 | 25 | 25 | 35 | 25 | 35 | |
| Mycie urządzenia | 10 | 10 | 10 | 20 | 20 | 20 | 10 | 20 | 10 | 20 | |
| Przegląd | 65 | 65 | 65 | 130 | 65 | 65 | 65 | 65 | 65 | 65 | |
| Ostrz. ukł.tnącego | 10 | 10 | 10 | 30 | 30 | 30 | 35 | ||||
| Regulacja | 25 | 25 | 25 | 35 | 25 | 25 | 25 | 45 | 25 | 25 | |
| Wymiana oleju | 20 | 20 | 20 | 20 | 20 | 20 | 20 | 20 | 20 | 20 | |
| Wymiana filtra | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | |
| Wymiana świecy | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | |
| Wym. ukł.tnącego | 10 | 15 | 10 | 25 | 35 | 85 | 35 | ||||
| Wymiana paska | 65 | 130 | 65 | 65 | 65 | ||||||
| Czyszcz. gaźnika | 50 | 50 | 50 | 50 | 50 | 50 | 50 | 50 | 50 | 50 | |
| Regeneracja linki | 45 | 55 | 45 | 45 | 45 | 55 | |||||
| Roboczogodzina | 65 | 65 | 65 | 130 | 65 | 65 | 65 | 65 | 65 | 65 |
Podane ceny w tabeli są cenami brutto. Transport na terenie Jeleniej Góry 30 zł
poza terenem Jeleniej Góry 2 zł/km
- Podane ceny mogą ulec zmianie, bez wcześniejszej informacji dla Klienta.
- Podane ceny dotyczą wyłącznie robocizny, nie obejmuje części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych.
- Ceny napraw nie ujętych w tabeli ustalane są indywidualnie.
Regulamin Serwisu
- Klient oddając towar do naprawy do Serwisu akceptuje regulamin Serwisu.
- Serwis zobowiązuje się do naprawy towaru jeżeli jest to możliwe w jak najszybszym czasie.
- Klient podając swoje dane osobowe wyraża zgodę na ich przetwarzanie dla potrzeb naprawy oraz udostępnienie ich podmiotom rozpatrujących reklamacje.
- Towar dostarczony do reklamacji powinien być czysty i kompletny. Serwis może doliczyć dodatkowy koszt mycia towaru według cennika.
- Naprawy Gwarancyjne:
- Zasady rozpatrywania reklamacji z tytułu niezgodności towaru z umową reguluje ustawa z dnia 27 VII 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego.
- Zasady rozpatrywania reklamacji z tytułu gwarancji określa gwarant. W tym przypadku termin realizacji zgłoszenia zostanie wydłużony o czas niezbędny na dostarczenie informacji dotyczącej reklamacji lub sprzętu do gwaranta. Serwis nie ponosi odpowiedzialności za decyzję i sposób realizacji reklamacji przez gwaranta.
- Zgłaszając towar do naprawy gwarancyjnej Klient musi okazać dowód zakupu i wypełnioną kartę gwarancyjną.
- Serwis zobowiązany jest do poinformowania Klienta o zakończonej naprawie.
- Klient zobowiązany jest do odbioru towaru w terminie 14 dni od momentu poinformowania przez Serwis. Nieodebranie przez Klienta towaru w wyznaczonym terminie odbioru upoważnia do pobrania od Klienta kosztów przechowywania towaru w wysokości 2.00 zł za jeden dzień kalendarzowy.
- W przypadku nieodebrania towaru w przeciągu 30 dni od momentu poinformowania przez Serwis, towar przechodzi na własność serwisu zgodnie z art. 180 K.C. w związku z art. 60 K.C. Serwis potraktuje jako wolę wyzbycia się własności, co skutkuje uznaniem sprzętu za porzucony.
- Towar wydawany będzie za okazaniem protokołu przyjęcia. Serwis ma prawo odmowy wydania towaru bez pokwitowania. Przy wydaniu maszyny bez pokwitowania Serwis ma prawo spisać użytkownika z dowodu osobistego i żądać czytelnego podpisu na protokole.
- W przypadku braku decyzji lub niemożności naprawy wynikającej z nieopłacalności Serwis pobiera opłatę za ekspertyzę według cennika.
- Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Podanie danych wymagane jest w celu prawidłowej realizacji naprawy towaru.
- Serwis nie ma obowiązku wręczania regulaminu gdyż jest on w ogólnie dostępnym, widocznym miejscu w serwisie.
Przejdź do strony głównej











.jpg)





























